LEVERINGSMETHODES

Gratis

    5, Edmond Laffineurstraat - 1300 Limal (Wavre)

  •  Voor een aankoopbedrag via onze webshop van min. € 69, GRATIS verzending: Benelux & Frankrijk (Mondial Relay) ! Maximum 20 kg per bestelling

 


Leveringstarieven:


België

Bpost                        € 5.99  (max 20 kg)    

Mondial Relay          € 4,50 (max 20 kg)                         


Frankrijk (zonder overzeese gebieden):

Mondial Relay           € 5.99 (max 20 kg)  

Bpost                          € 9.99 (max 10 kg)  - 19.9 € (10-20 kg)           


Holland

Bpost                        € 8,50 (max 20 kg)


Luxemburg

Mondial Relay        € 4,50 (max 20 kg)      

Bpost                      € 8,50 (max 20 kg)


Duitsland                                                    

Bpost                         € 8,90 (max 20 kg)


Spanje

Mondial Relay       15 €  (20 kg max)

Bpost                      19,90 € (10 kg max.)      


Italië

Bpost                     € 19,90 (10 kg max.) 

 

United Kingdom

Bpost                     14 € (10 kg max)


Zwitserland

Bpost                       29.50 € (10 kg max.)       

Andere landen op aanvraag mogelijk


BPOST :

24h/48h levering na ontvangst van betaling, werkdagen (België) - 2 tot 4 werkdagen (Frankrijk)


Voorwaarden:

Levering geschiedt per post naar het adres dat is opgegeven door de klant bij bestelling of een kennisgeving van beschikbaarheid in de afwezigheid van de cliënt. Indien de klant niet aanwezig is bij de presentatie van het pakket, kan hij vragen om een tweede presentatie via de telefoon of komen halen het pakket binnen 14 dagen bij het postkantoor of op Post Point.

Levertijden worden meegedeeld aan de bevestiging van de bestelling en in het geval van niet op voorraad.

Levertijden zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie; als ze langer dan 30 dagen na de bestelling, kan het contract worden beëindigd en de koper betaald, zonder recht op schadevergoeding.

Transport - Klacht:

De goederen reizen op risico van de koper, die verantwoordelijk is voor het controleren van de toestand van het pakket op het moment van ontvangst en het formuleren van eventuele problemen, om de post per aangetekend schrijven of buitengerechtelijk stuk binnen 3 dagen ontvangst van het product. Dit moet worden gecontroleerd referenties, hoeveelheden, kwaliteit van goederen en de naleving van de bestelling. Geen claims zullen worden overwogen na een termijn van 8 werkdagen vanaf de datum van levering.

 

KIALA:

Mogelijke levering in 4-5 werkdagen na ontvangst van betaling 

Kiala is een netwerk van leveringspunten (supermarkten, boekhandels, tankstations, ...) die

opening verlengde openingstijden, ook tijdens het weekend, zonder in de rij.

Operation:

* Het verzenden van Kiala-service informeert u via e-mail Panier d' Eloïse wil een pakket te sturen.

* Op hun website, kies je voor Kiala Punt waar u uw pakket afhalen.

* U kunt de weg die door het pakket te volgen, het verzenden van de ontvangst, op de site van Kiala Shipping Service.

* Bevestiging van de Levering aan Kiala zal worden verzonden per e-mail.

* Het pakket wordt 14 dagen bewaard in uw Kiala Punt en wordt later aan Panier d'Eloïse.

Vergeet niet om uw legitimatiebewijs mee te nemen!

In geval van verlies of beschadiging :

Als de ontvanger van het pakket, is het niet toegestaan een vordering wegens verlies of beschadiging. U moet winkelwagen Eloise onmiddellijk op de hoogte, die zal zorgen in te voeren, in voorkomend geval, een vordering wegens verlies of beschadiging van het pakket. Als de ontvanger, moet u ook in geval van zichtbare beschadiging van het pakket, de verklaring van de Kiala Punt wanneer u de ontvangst van het pakket, en zo niet zichtbare beschadiging van het pakket, de hoogte Kiala via het formulier contact binnen een termijn van 7 dagen vanaf de datum van ontvangst maximum. Dan kunt u winkelwagen Eloise melden.
Als blijkt aan het einde van de klachtenprocedure die door uw expediteur, Kiala is verantwoordelijk voor het verlies of beschadiging van de verpakking, de schadevergoeding verschuldigd door Kiala zal rechtstreeks aan de betaler worden betaald, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk verzoek van de betaler sommeren Kiala betaal je de schadevergoeding rechtstreeks.

MONDIAL RELAY

Mogelijke levering binnen 4 werkdagen na ontvangst van betaling 

Met zijn relais punten is gewaarborgd om uw pakket te ontvangen op een veilige plaats en de vrijheid terug te trekken op een moment dat u en de plaats van uw keuze past!

1.U kiest MONDIAL RELAY punt in uw buurt of uw werkplek.

2.you volgen het leven van uw pakketten in real time van de MONDIAL RELAY website.

3.U worden gemeld via e-mail wanneer de aankomst van uw pakket.

 Aansprakelijkheid MONDIAL RELAY voor schade geleden door de goederen (met inbegrip van verlies, beschadiging of vertraging in de levering) maken, is het noodzakelijk dat de ontvanger of de ontvanger maakt belangrijke en complete directe reserveringen, geschreven op het document vervoer of levering van de goederen en bevestigt de reserveringen per aangetekend schrijven binnen de 3 werkdagen na de brief. Anders zal er geen actie worden gemaakt ten aanzien MONDIAL RELAY.

Compensatie voor schade:

In alle gevallen waarin de aansprakelijkheid WERELD RELAY aanhangig wordt gemaakt op basis van het optreden van verlies of beschadiging wordt de verantwoordelijkheid WERELD RELAY beperkt tot het herstel van enkelvoudige-materiële schade geleden door de goederen en de daaruit voortvloeiende verlies of schade aan de uitsluiting van alle andere schade of materiële schade.

De vergoeding wordt vastgesteld inbegrepen voor verlies en plicht in geval van schade of diefstal klacht met alle belastingen. De vergoeding wordt bepaald op basis van de aankoopwaarde van de woning door de klant, maar kan niet hoger zijn dan de volgende beperkingen: 10 € per kilo, met een maximum van 200 € per zending op basis van de verstrekking door de aannemer van de factuur kopen. Deze vergoeding wordt rekening gehouden met de verantwoordelijkheid gedefinieerd in het contract (zie schade gekenmerkt, occulte en geschillen)

Compensatie:

Compensatie kan worden gedaan om de schade gerechtvaardigd door de klant en zal worden beperkt tot enige terugbetaling van de dienstverlening door MONDIAL RELAY geval.


Avis clients Trusted Shops: / of Avis clients